تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

يزد - ايرنا - مسابقات فوتسال ليگ برتر نوجوانان باشگاه هاي استان (جام شهدا)، جمعه شب با قهرماني تيم پاس نوين در سالن شهيد صدوقي يزد به پايان رسيد و اين تيم جواز حضور در پيكارهاي كشوري را كسب كرد.

به گزارش ايرنا، اين رقابت ها به مدت سه ماه با حضور 14 تيم در 2گروه به صورت دوره اي و رفت و برگشت با انجام 50 مسابقه پايان يافت كه تيم هاي پاس نوين يزد، رسالت اردكان و نود اسپرت يزد به ترتيب در مكان هاي اول تا سوم قرار گرفتند.
در مسابقه نهايي كه با حضور جمعي از مسئولان و هواداران برگزار شد تيم پاس نوين در ديدار نزديك حريف خود تيم رسالت اردكان را با نتيجه سه بر 2 شكست داد.
همچنن در مسابقه رده بندي تيم نود اسپرت يزد موفق شد،آمرلي ميبد را 2 بر صفر شكست دهد و در مكان سوم اين پيكارها قرار گيرد.
در پايان اين مسابقات به تيم هاي اول تا سوم كاپ قهرماني و مدال تقديم شد.
به گفته رئيس هات فوتبال استان يزد، سالانه 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال در رده هاي مختلف سني در ليگ استان حضور دارند و به صورت رسمي و در چارچوب مقررات در اين رشته فعاليت مي كنند.
عبدالرضا دستا در حاشيه اين رقابت ها در گفت و گو با ايرنا افزود: مسابقات ليگ ها با شركت 100 تيم در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، اميد و بزرگسالان برگزار مي شود.
وي بيان داشت: برگزاري دوره هاي آموزشي براي داوران و مربيان، استعداديابي و ساماندهي مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي از برنامه هاي مهم اين هيات است.
زمان و مكان برگزاري ليگ فوتسال نوجوانان باشگاه هاي كشور متعاقبا اعلام مي شود.
هم اكنون 30 تيم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي يزد در رقابت هاي كشوري حضور دارند.
استان يزد 47 هيات ورزشي و 65 هزار ورزشكار زير پوشش بيمه دارد.
7536/ 2047/