مشهد- ايرنا- معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي گفت: بازارچه اشتغال با رويكرد عرضه و فروش توليدات مددجويي در رده مشاغل خرد و خانگي همزمان با ماه مبارك رمضان در مشهد برپا شد.

سيد حسين كرابي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هدف از راه اندازي اين بازارچه ارائه و معرفي خدمات و دستاوردهاي كميته امداد امام خميني (ره) و در رأس آن توانمندي مددجويان دربخش اشتغال و خودكفايي است.
وي ادامه داد: اين بازارچه توسط كميته امداد امام خميني(ره) استان خراسان رضوي و با همكاري شهرداري منطقه هشت مشهد و بسيج سازندگي راه اندازي شده است.
معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي گفت: بازارچه ايجاد شده با 45 غرفه فعاليت خود را شروع كرده است كه 32 غرفه آن مربوط به مجريان طرح هاي اشتغال كميته امداد استان و مابقي مربوط به بسيجيان است.
كرابي با بيان اين كه شركت كنندگان در اين بازارچه براي اولين بار تجربه حضور در اين فضاها را كسب كرده اند افزود:غرفه هاي ايجاد شده شامل صنايع دستي، پوشاك، زيورآلات، انگشتري، گل و گياه، عرقيات سنتي، عروسك، كتاب، چهره نگاري و گياهان دارويي است.
وي اضافه كرد: 222 قلم كالاي توليدي مددجويان زير پوشش كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي نيز بدون حضور مجري طرح و به منظور عرضه و فروش در جشن رمضان نمايشگاه بين المللي تهران به اين شهر ارسال شده است كه با قيمت گذاري وكد گذاري انجام شده بر روي كالاها به فروش مي رسد و در صورت فروش، وجوه آن به حساب  مجريان ذيربط واريز مي شود.
علاقه مندان به بازديد از بازارچه رمضان مشهد براي خريد و آشنايي بيشتر با خدمات اين نهاد مي توانند همه روزه تا پايان ماه مبارك رمضان از ساعت 18 تا 24 به بوستان كوهسنگي مشهد جنب جبل النور مراجعه كنند.
هم اكنون بيش از نيم ميليون نفر در قالب 222 هزار خانواده در خراسان رضوي زير پوشش كميته امداد امام خميني(ره) قرار دارند.
1922/7496