تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

روزنامه ولايت در شماره جديد خود خبري را به نقل از رييس اتحاديه قصابان شهرستان قزوين منتشر كرده كه از كاهش شديد تقاضا در بازار گوشت قرمز خبر داده است.

در اين مطلب حميدرضا دايي دايي در گفت‌وگو با خبرنگار ولايت گفته است: در حال حاضر، شاهد كاهش شديد تقاضا و به تبع آن كسادي در بازار عرضه گوشت قرمز هستيم.
وي با اشاره به افزايش تقاضا در مقاطع زماني گذشته و نيز عرضه گوشت وارداتي، خريد بيش از نياز برخي از خانوارها در اين مقاطع را به عنوان دلايل اصلي در كاهش تقاضا در بازار دانسته و در اين خصوص گفت: به تبع كاهش تقاضا و به منظور فروش بيشتر، قيمت گوشت در سطح شهر تا حدودي تعديل يافته است.
به گفته دايي دايي قبل از ماه رمضان هر كيلو گوشت گوساله بين 96 تا 100 هزار تومان به فروش مي‌رسيده كه در حال حاضر با قيمت 92 هزار تومان عرضه مي‌شود.
رئيس اتحاديه قصابان شهرستان قزوين قيمت هر كيلو گوشت لاشه گوسفندي بين 98 هزار تا 100 هزار تومان برشمرده و افزود: به طور تقريبي در هفته‌هاي گذشته قيمت هر كيلو گوشت حدود پنج هزار تومان كاهش يافته و اين در حالي است كه قيمت دام زنده نسبت به گذشته چنداني نداشته است.
بهره برداري از پل طبيعت در سال جاري، درخشش دانش آموز قزوين در مسابقات جهاني نقاشي وايجاد پنج هزار فرصت شغلي تا پايان امسال از ديگر عنوان ها ي اين شماره ولايت است.
تيتر اول اين نشريه نيز به سخنان معاون هماهنگي امور عمراني استادار اختصاص دارد كه گفته است رونق صنعت ساختمان با مشاركت بخش خصوصي امكان پذير است.
روزنامه ولايت به مديرمسئولي سيد عبدالعظيم موسوي و سردبيري مهناز اسماعيلي در قزوين منتشر مي شود.
7388/6012