مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مهاباد گفت: با تلاش ماموران انتظامي 2 كلاهبردار كالا در اين شهرستان دستگير شدند.

سرهنگ رضا ظهيريان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي گزارش دريافتي از يك شهروند ساكن استان هاي جنوبي كشور مبني بر كلاهبرداري از ايشان به صورت كارت به كارت و معامله صوري مراتب در دستور كار اين انتظامي قرار گرفت و مشخص شد كه كلاهبرداران با استفاده از فروش جعلي كالا بيش از چهار ميليارد ريال از يك نفر اخذ كرده بودند.
وي ادامه داد: بعد از انجام تحقيقات و عمليات پليسي، 2 نفر كلاهبردار با هويت معلوم و سابقه دار دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.
فرمانده انتظامي مهاباد با اشاره به اينكه كلاهبرداران به بزه ارتكابي خود اعتراف كردند، اضافه كرد: با تشكيل پرونده اين كلاهبرداري راهي زندان اين شهرستان شدند.
گزارش ايرنا، هفته گذشته نيز يك شبكه كلاهبرداري اينترنتي شامل پنج نوجوان كه با طراحي و انتشار نرم افزارهاي مخرب و جعلي از جمله ماهواره جيبي و صيغه ياب، اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب بانكي شهروندان مي كردند، در اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.
مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
مهاباد داراي با 237 هزار نفر جمعيت و سه كلانتري در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
9903/3020/7129