تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

خمين - ايرنا - فرماندار خمين گفت: روابط عمومي ها با معرفي ظرفيت ها و خدمات مجموعه خود هدايتگر افكار عمومي هستند.

به گزارش ايرنا، « احمد طهراني » روز دوشنبه در نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي خمين افزود: فرهنگ‌ سازي، پاسخگويي به افكار عمومي، رصد مسائل اجتماعي و فرهنگي و اميدآفريني از مهمترين وظايف روابط عمومي ها است.
وي، رو ابط عمومي ها را قلب تپنده يك سازمان دانست و ادامه داد: وظيفه و مسئوليت آنها ارايه و تحليل اطلاعات به مخاطبان است.
فرماندار خمين اظهار داشت: روابط عمومي هاي دستگاه هاي مختلف بايد نقاط ضعف و قوت دستگاه را شناسايي و رفع كنند.
طهراني گفت: روابط عمومي نقش تاثير گذاري در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسئولان ايفا مي كند.
وي تاكيد كرد: با توجه به گستردگي فعاليت رسانه هاي جمعي و دنياي مجازي امروز بيشتر مردم از آخرين رويدادهاي جهاني مطلع هستند بر اين اساس، مسئولان روابط عمومي ها بايد اطلاع رساني درستي از عملكردهاي سازمان ها و در كنار آن مشكلات مردمي داشته باشند.
فرماندار خمين با اشاره انتشار اخبار غيرواقعي در شبكه هاي مجازي افزود: عملكرد ضعيف روابط عمومي در ارايه اطلاعات درست و موثق به جامعه به طور يقيق مردم را به سوي اخبار غيرواقعي سوق مي هد.
رييس شوراي شهر خمين نيز در اين نشست گفت: تعامل پوياي روابط عمومي ها و اصحاب رسانه اعتماد مردم به مسئولان را در سطح جامعه افزايش مي دهد.
« علي بيات» افزود: جامعه به اخبار منتشر شده در رسانه هاي رسمي اعتماد بيشتري دارد تا اخبار شبهه انگيزي كه در كانا لهاي غير رسمي منتشر مي شود.
در اين نشست اصحاب رسانه و برخي روابط عمومي هاي خمين نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را بيان كردند.
خمين در جنوب استان مركزي با 105 هزار جمعيت و پنج خبرنگار فعال قرار دارد.
9930/3075