تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

تهران-ایرنا- مدیرعامل پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری مانع از صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شد.

«ایرج عرب» پس از پایان بازی پرسپولیس و السد قطر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیروزی در این مسابقه نشان داد كه شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اسیا بودیم و با بدشانسی از این مهم بازماندیم.
وی افزود:عواملی گوناگونی همچون اشتباهات داوری باعث شد به آن چه لیاقت و شایستگی اش را داشتیم نرسیم و بازیكنان توانمند پرسپولیس در مقابل السد قطر نشان دادند كه توانایی های فنی بالایی دارند.
مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان كرد: ژاوی در فوتبال دنیا اسطوره و بازیكن بزرگی است و وظیفه داشتیم از این ستاره سرشناس تقدیر كنیم.
عرب در واكنش به مصاحبه مسعود تابش كه گفته بود اجازه نمی دهیم در بازی پرسپولیس و سپاهان تماشاگران به صورت مساوی در ورزشگاه حاضر شوند گفت: باشگاه پرسپولیس همواره از حواشی دوری كرده و این موضوع یكی از عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس محسوب می شود و در پاسخ به اظهارات او باید بگویم تابع قانون هستیم.
وی تصریح كرد:برای انجام فوتبال زیبا و كسب پیروزی به اصفهان می رویم تا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود كنیم. سپاهان قهرمانی پرسپو لیس در لیگ برتر را تبریك گفت و ما با این باشگاه تعامل داریم.
عرب در مورد فهرست برانكو برای فصل آینده اضافه كرد: او هیچ لیستی به باشگاه نداده است.
وی در مورد سفر بشار رسن به قطر و شرایط مبهم قرارداد این بازیكن گفت: ما در چند روز اخیر دو پرداختی به بازیكنان داخلی داشتیم و پول برانكو را هم پرداخت كردیم. قسمت كوچكی از قرارداد كادر فنی و بازیكنان خارجی مانده كه ظرف روزهای اینده منابع مالی ان را تامین خواهیم كرد و نگرانی در این مورد نیست.
وی در خصوص لیست خروجی های باشگاه پرسپولیس اضافه كرد: در حوزه نقل و انتقالات به خاطر تمركز تیم هیچ چیز تا پایان نیمه نهایی جام حذفی مشخص نیست چرا كه تمركزمان روی آن دیدار است.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره شرایط قرارداد محمد نادری كه در نیم فصل به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست، گفت: باید ابتدا نظر برانكو را در مورد این بازیكن بدانیم تا او در مورد این بازیكن تصمیم گیری كند.
ورزشی**م.ت**9118**