سید رضا علیزاده طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در حال حاضر بر اساس بخشنامه رئیس جمهوری میز خدمت در تمام دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده است و بر اساس دستور استاندار مدیران دستگاه ها باید حداکثر اهتمام را در خدمت رسانی بیشتر به مراجعه کنندگان و تکریم ارباب رجوع داشته باشند.
وی اضافه کرد: در این راستا به صورت سرزده از دستگاه های اجرایی و میز خدمت بازدید به عمل می آید تا اقداماتی که برای جلب رضایت مردم لازم است، در این بخش انجام شود.
وی ادامه داد: در مجموع میزان شکایت های مردمی در حوزه های مختلف کاهش چشمگیری داشته است و این مساله حکایت از تلاش دستگاه ها برای تامین خواسته ارباب رجوع ها دارد.
علیزاده طباطبایی بیان کرد: در سال جاری فرآیندهایی را که می توان به میز خدمت واگذار نمود، شناسایی می شود و امورهای اداری الکترونیکی می شود تا در کار مردم تسهیل شود.
وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در دستگاه هایی که وظیفه خدماتی بر عهده دارند، مانند تامین اجتماعی و شهرداری با قوت بیشتری انجام می شود تا فرآیند الکترونیکی کردن آنها با سرعت بیشتری انجام شود.
وی تصریح کرد: فعال تر شدن میز خدمت، علاوه بر اینکه باعث تسریع در فرآیندهای اداری می شود، رضایت ارباب رجوع ها را در پی دارد و ضمن اینکه از فساد جلوگری می کند، باعث شفافیت در عملکرد دستگاه ها و صرفه جویی در هزینه ها می شود.
/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/