تهران- ایرنا- با به اتمام یافتن ماه مبارک رمضان در پایان هفته، اجرای نمایش‌ها تغییر خواهند کرد.

در این هفته از ۱۱ تا ۱۷ خردادماه که تعطیلات بسیاری را در خود جای داده است بسیاری از نمایش‌ها صحنه را ترک می‌کنند و نمایش‌های بیشتری برای اجرا آماده می‌شوند.


** نمایش‌هایی که از این هفته به صحنه می‌آیند


- نمایش «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی و نویسندگی سید محمد مساوات از ۱۷ خردادماه تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا خواهد داشت.


- نمایش «آبی مایل به صورتی» به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان از ۱۶ خردادماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه خواهد رفت.


- نمایش «سیزیف» به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی از ۱۶ خردادماه تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران اجرا خواهد داشت.


- نمایش «بداهه» بر اساس داستانی از نغمه ثمینی و به کارگردانی آروند دشت آرای از ۱۶ خردادماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۱۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.


** نمایش‌هایی که به اجرای خود پایان می‌دهند


- نمایش «سیاست سوختن شربت خانه» به کارگردانی آماندا آزاد و نویسندگی حامد اسلامی تا ۱۲ خردادماه هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.


- نمایش «بختک» به کارگردانی آناهیتا زینی‌وند تا ۱۲ خردادماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.


- نمایش «من یک موجود بلوتوثی ام به من نگاه نکنید» به نویسندگی محمد رضایی راد و هدایت افسانه ماهیان تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه درتالار مولوی در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.


- نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی حسن جودکی و نویسندگی مژگان خالقی تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.


- نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی محمد عاقبتی تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۴۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.


- نمایش «کار هنرپیشه روی خود» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نادر خوش بخت تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی به صحنه می‌رود.


- نمایش «آنتیگونه» نوشته سوفوکل و به کارگردانی احسان خیرمند تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.


- نمایش «هنر مردن» به نویسندگی و کارگردانی امین شفیعی تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.


- نمایش «آپرکات» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلی پور تا ۱۳ خردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۵ دقیقه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.


** نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند


- نمایش «شاه ماهی» به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند تا ۱۹ خردادماه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.


- نمایش «مار بازی» به کارگردانی سعید دشتی تا ۱۹ خردادماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر اجرا می‌شود.


- نمایش «لانه خرگوش» نوشته دیوید لیندزی ابر و به کارگردانی مهدی صباغی تا ۱۹ خردادماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.


- نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟» به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی از ۸ تا ۲۰ خردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.


- نمایش «چیزهای سرد» به نویسندگی و کارگردانی رامین اکبری تا ۲۴ خردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.


- نمایش «شهر ما» به نوشته تورنتون وایلدر و کارگردانی محمدحسن معجونی تا ۲۴ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.


- نمایش «پروانه الجزایری» نوشته پیام لاریان و به کارگردانی سعید حسنلو تا ۲۵ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در تئاتر هامون به نمایش در می‌آید.


- نمایش «مردان بیوه» نوشته داریو فو و به کارگردانی مجید علم بیگی تا ۲۶ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.


- نمایش «تراس» نوشته ژان کلود کری یر و به کارگردانی مسعود کرامتی تا ۲۷ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به صحنه می‌رود.


- نمایش «خون به‌پا می‌شود» به کارگردانی مسعود طیبی و نویسندگی شهرام احمدزاده تا ۲۷ خردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.


- نمایش «آپارتمان» به کارگردانی امیر شاه علی و نویسندگی سپیده قربانی از ۸ تا ۳۱ خردادماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.


- نمایش «کمیته نان» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج تا ۳۱ خردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.


- نمایش «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد و نویسندگی مسعود سمیعی تا ۳۱ خردادماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به نمایش در می‌آید.


- نمایش «میدان نبرد، پیکر زن» بر اساس طرحی از نمایشنامه ویسنی‌یک به کارگردانی الهام یوسفی تا ۳۱ خردادماه هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.


- نمایش «به وقت پازولینی» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی تا ۳۱ خردادماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.


- نمایش «ذهنم» به نویسندگی و کارگردانی آذر امیرخوانساری تا ۳۱ خردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۵ دقیقه در تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.


فراهنگ ** ۷۵۶۱ **۹۱۸۹