اصفهان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: برای تامین امنیت دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی مسابقات حذفی باشگاه های کشور چهار کمیته تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: کمیته فرهنگی از جمله این کمیته هاست که پیش از بازی ارتباطی را با کانون هواداران دو تیم برقرار کرده است و از تماشاگران خواسته شده تا در جریان تشویق تیم محبوب خود از انجام رفتارهای ناشایست که امنیت ورزشگاه را تحت تاثیر قرار دهد، خودداری کنند.


وی با اشاره به اینکه حفظ امنیت تماشاگران قبل، بعد و در جریان بازی برعهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: در این راستا کمیته های انتظامی، امنیتی و ترافیک پیش بینی های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار انجام دادند و این نیرو برای برقراری نظم شهر و مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان محل برگزاری این دیدار در آمادگی کامل قرار دارد.


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: برای تامین امنیت ورزشگاه در جریان بازی، سکوهای ورزشگاه به طور کامل پایش تصویری می شود و در صورت مشاهده تخلف، نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه با افراد متخلف با قاطعیت برخورد خواهند کرد.


وی تصریح کرد: به برخی افراد تذکر داده ایم که نظم و آرامش ورزشگاه نقش جهان را حفظ کنند زیرا حفظ جان تک تک تماشاگران، بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقه اولویت اول نیروی انتظامی است بنابراین اجازه نخواهیم داد که افراد معدودی امنیت ورزشگاه نقش جهان را دچار اخلال کنند.


سردار معصوم بیگی اضافه کرد: مطمئن هستم مردم با فرهنگ و جوانان با مرام و ورزشدوست اصفهان میزبانی شایسته برای این دیدار هستند و با ویژگی هایی که در جوانان این خطه که مهد فرهنگ و هنر است سراغ دارم و مشکلی در جریان دیدار این تیم ها بوجود نمی آید.


تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه نقش جهان برابر پرسپولیس به میدان می رود.


خاطرنشان می شود، دیدار برگشت دو تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور اوایل اردیبهشت امسال در ورزشگاه آزادی تهران به خشونت انجامید و در جریان آن تعدادی از تماشاگران دو تیم مجروح شدند و یک نفر نیز به دلیل عارضه قلبی جان باخت.


۲۰۹۳/‌۶۰۲۶/‌