گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: آحاد مختلف مردم ایران همزمان با سایر مسلمانان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر استکبار ستیزی را به عنوان اصل مهم نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان می کشند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایطی که دشمنان و مستکبران جهانی بر دامنه ترفندهای خود علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی افزوده اند، مردم ولایت مدار و انقلابی کشور با شرکت پر شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت می‌کنند این ترفندها نه تنها خللی در عزم آنها برای همراهی با نظام ایجاد نکرده بلکه آنان را مصمم‌تر هم ساخته است.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس سر منشاء بیداری مسلمانان شدند و مسلمانان و آزادی خواهان جهان هر سال با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس با منویات و آرمان های بنیانگذار فقید انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت ددمنشی رژیم اشغالگر قدس تجدید بیعت می‌کنند.
امام جمعه گناباد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از ۶۰ سال گذشته تاکنون در سایه سکوت مجامع بین المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر انواع جنایت ها و ددمنشی ها را علیه مردم فلسطین اعمال کرده است.
حجت الاسلام صادقی نسب افزود: در شرایطی که دشمنان و ایادی سرسپرده آنها به شیوه های گوناگون برای به فراموشی سپرده شدن اشغال فلسطین و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع این کشور تلاش می‌کنند، راهپیمایی روز جهانی قدس مظلومیت فلسطینیان و لزوم بصیرت مسلمانان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر را یادآور می شود.


۲۰۹۵/ ۶۰۵۳