تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از حقوق قانونی باشگاه دفاع خواهیم کرد، گفت: حواشی پیرامون پرسپولیس زیاد است اما برخی از حواشی علیه تیم ما طبیعی نیست.

ایرج عرب پیش از جدال پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی با اشاره به حساسیت‌های این بازی گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت ما چند روز زودتر به اصفهان آمدیم و در جلسه هماهنگی قبل از بازی و چند جلسه دیگر شرکت کردیم تا بازی خوبی را شاهد باشیم.


وی در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به بلندی چمن ورزشگاه نقش جهان اضافه کرد: ما نمایندگانی را برای بازدید به ورزشگاه ارسال کردیم تا شرایط را بررسی کنند و مشکلی فعلاً در این زمینه وجود ندارد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی قبل از این بازی نیز اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و حواشی پیرامون این تیم زیاد است اما برخی حواشی علیه تیم ما طبیعی نیست اما ما به طبیعی بودن و غیر طبیعی بودن توجهی نداریم. ما مطمئناً از حقوق قانونی باشگاه دفاع می‌کنیم.


عرب در پایان تاکید کرد: ما همواره سعی کردیم آرامش ایجاد کنیم و این آرامشی را که می‌بینید نتیجه مدیریت بدون حاشیه است و مطمئناً این موضوع نتایج خوبی در پی خواهد داشت.


تیم فوتبال پرسپولیس امشب چهارشنبه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان صف آرایی خواهد کرد.


ورزشی **۹۴۶۳**