گرگان - ایرنا - آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان در پیام های جداگانه ای مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در گلستان، در پیام آیت الله نورمفیدی آمده است: امسال در وضعیت خاصی که حاکمان بی خرد ایالات متحده آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی از حاکمان فاسد و وابسته منطقه برای فشار بر ملت غیور ایران ایجاد کرده‌اند و تصور می‌کنند می‌توانند بر اراده آهنین ملت ایران خللی وارد سازند، این مردم همیشه در صحنه در روز قدس امسال نیز در راستای پیروی از سیره امام راحل و منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، مانند گذشته با حضور حماسی خود بر آرمان‌های بلند امام و رهبری، مهر تأییدی خواهند زد.


امام جمعه گرگان در این پیام از همه اقشار مردم گلستان دعوت کرد با درک عمیق از شرایط کشور و منطقه با حضور گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس بر پیمان مستحکم خود با آرمان‌های حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را از ظلم و جنایت این رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.


همچنین میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان هم در پیامی از مردم روزه دار، آزادیخواه و ولایت مدار استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت و اظهار کرد: روز قدس روز حمایت از حقانیت اسلام و مظلومان در سراسر دنیا است.


براساس گزارش امروز ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری در ادامه این پیام آمده است که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تا به امروز به عنوان نمادی از آزادیخواهی و حق طلبی در دنیا شناخته می‌شود.


در پیام غراوی آمده است: بی شک مقابله با سیاست‌های رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان ظالم و ستگمرش همچنان وظیفه مسلمانان در سراسر ممالک اسلامی است و نباید گمان کنیم که ذره‌ای از اهمیت گرامیداشت این روز کاسته شد.


۳۰۱۴/۳۰۹۱