کرمانشاه– ایرنا– فرماندار شهرستان کنگاور گفت: از منظر حقوق بین الملل، اسرائیل بزرگترین تروریسم دولتی در دنیاست.

به گزارش ایرنا، خیراله خزایی در مراسم راهپیمایی باشکوه روز قدس که با حضور گسترده مردم ولایتمدار کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا سالهاست سیاست تعدی و تجاوز، فرقه گرایی و سیاست قرائت‌های متعدد از دین که داعش نمونه بارز آن است را در دستور کار خود قرار داده است.


به گفته‌ی فرماندار کنگاور، آمریکا چون بنای مقابله با دین مبین اسلام را دارد در آینده شاهد ظهور داعش های جدید دست نشانده استکبار در منطقه خاورمیانه خواهیم بود.


خزایی گفت: رؤسای جمهور دولت آمریکا در دوره‌های مختلف از کشور اسرائیل حمایت کرده و می‌کنند و این در حالیست که همه مردم دنیا اذعان دارند که رژیم غاصب صهیونیستی متجاوز سرزمین فلسطین است.


وی دم از حقوق بشر زدن سردمداران صهیونیستی را عملی مضحک دانست و اظهار کرد: دفاع از حقوق همه ی مسلمانان از سیاست‌های خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران است.


فرماندار کنگاور به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مسئله فلسطین تنها مسئله انسانی نیست و این برای مسلمانان جهان یک مسئله شرعی و قرآنی است.


خزایی تاکید کرد: ما ملتی نیستیم که در مقابل ترامپ و دار و دسته او تمامیت ارضی و استقلال و اقتدار خود را دو دستی تقدیم آنها کنیم.


او با بیان اینکه براساس دستورات قرآن کریم و سنن پیامبر اکرم (س) و منویات رهبر معظم انقلاب حمایت از هویت مسلمانان از وظایف ماست، اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد نابودی و اضمحلال این غده سرطانی در منطقه باشیم.


۷۴۴۷/‏۸۰۶۶