تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: به پیشهادات شهرستانی‌ام پاسخ منفی می‌دهم و از بین ۲ تیم استقلال و سایپا یک تیم را برای فصل آینده انتخاب کنم.

«آرش رضاوند» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: قراردادم با تیم فوتبال سایپا به پایان رسیده است اما هنوز برای ادامه دوران بازیگری ام تصمیم جدی نگرفته‌ام.


وی افزود: تیم فوتبال سایپا پیشنهاد جدیدی به من ارائه کرده که بسیار خوب و قابل تأمل است و هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده‌ام هرچند باید اذعان کنم روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و همواره تا پایان فوتبالم از آن به نیکی یاد خواهم کرد.


بازیکن تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: با باشگاه استقلال مذاکراتی انجام شده داده‌ام اما فعلاً همه چیز در حد حرف است و می‌خواهم ظرف روزهای آینده با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را بگیرم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند.


رضاوند تصریح کرد: واقعیت این است که با توجه به شرایطی که دارم می‌خواهم به پیشهادات شهرستانی ام پاسخ منفی داده و از بین دو تیم استقلال و سایپا یک تیم را برای فصل آینده انتخاب کنم.


وی تاکید کرد: هدف اصلی من برای این فصل پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال است و برای تحققق این امر نهایت تلاشم را به کار خواهم بست، حضور در تیم ملی نقش تعیین کننده‌ای برای انتخاب تیم آینده ام دارد و می‌خواهم جایی باشم که خوب دیده شوم.


رضاوند در پایان گفت: مارک ویلموتس مربی بزرگی است و کارنامه خوبی در تیم ملی بلژیک از خود بر جای گذاشته است و امیدوارم به زودی رضایت این مربی را برای حضور در تیم ملی جلب کنم.


ورزشی **۹۴۶۴**۲۰۲۴