مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: بر اثر وقوع یک حادثه رانندگی در محور مهاباد به سمت میاندوآب ۲ نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رحمان احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش این سانحه از طریق شماره ۱۲۵ مبنی بر تصادف در نزدیکی روستای «اگریقاش» بلافاصله ماموران آتش نشانی مهاباد به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو آردی اتفاق افتاده بود که در اثر آن راننده آردی و یک کودک از سرنشینان خودرو پژو پارس جان خود را از دست دادند.


وی با اشاره به زخمی شدن ۲ نفر از سرنشینان ۲ خودرو اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی افراد مصدوم را پس از خارج کردن از داخل خودرو به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل کردند.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.


احمدی اضافه کرد: روز گذشته نیز تصادف ۲ خودرو دنا و پراید در نزدیکی سه راهی «یوسفکند» موجب مصدوم شدن چهار سرنشین آنها شده بود که با کمک ماموران آتش نشانی پس از انجام اقدامات اولیه با همکاری اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


به گزارش ایرنا محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد - میاندوآب از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز آذربایجان غربی به شمار می رود؛ در سال جاری سوانح رانندگی زیادی در این محورها به وقوع پیوسته که موجب کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان شده است.


اقدامات مربوط به چهار بانده شدن این محور ۴۵ کیلومتری بیش از ۱۰ سال است آغاز شده ولی هنوز به پایان نرسیده است.


۹۹۰۳/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳