شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در دیدار میدانی از مجتمع گردشگری شیدای شهرستان بن، از نزدیک مشکلات و موانع فراروی این مجتمع را بررسی کردو خواستار رفع این مشکلات شد.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در این دیدار، گردشگری را از ظرفیت‌های مهم این استان در راستای تحقق توسعه یافتگی عنوان کرد و گفت: بی شک طرح‌های گردشگری باید با دقت و حساسیت ویژه ای پیگیری و ضمن رعایت ضوابط و قوانین موجود از راهکارهای مؤثری برای رونق این بخش در استان بهره گرفت.


وی ادامه داد: بخش خدمات و گردشگری سهم زیادی از حوزه اشتغال را به خود اختصاص داده است و باید از این فرصت در راستای کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال در استان بهره گرفت که این امر مستلزم همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع است.


عباسی تصریح کرد: مجتمع گردشگری شیدا نیز می‌تواند موجب رونق اشتغال و توسعه صنعت گردشگری در استان شود و برای رفع مشکلات و موانع فراروی آن تلاش می‌شود و دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با آن باید اهتمام بیشتری به کار گیرند.


به گزارش ایرنا، در این دیدار معاونان استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند.


مجتمع گردشگری شیدا به وسعت دو هزار هکتار، در شهرستان بِن و در حاشیه رودخانه زاینده رود واقع شده که طرح کلی اجرای این طرح علاوه بر احداث ویلا، مجتمع‌های رفاهی، تفریحی و ورزشی نیز پیش بینی شده است.


شهرستان بن در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


۷۳۶۳/۲۰۹۷