تهران- ایرنا- مسئول برگزاری رقابت های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان گفت: نتایج ورزشکاران در رقابت های قهرمانی کشور که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک در حالی برگزاری است، در رنکینگ جهانی ثبت می شود.

علی اصغر هادی زاده روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری هر رویداد یکی از مهمترین رقابت های ورزشکاران پارالمپیکی است که نتایج آن در رنکینگ جهانی ورزشکاران تاثیر دارد.
وی به حضور «ورن رووم» هلندی به عنوان نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک در این رقابت ها که اکنون در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاری است، اشاره کرد و گفت: تمام مدعیان پیراهن تیم ملی در این دوره حضور دارند زیرا نفرات برتر آن برای رقابت های جهانی امارات انتخاب می شوند.
مسئول برگزاری رقابت های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ادامه داد: ملاک اصلی ما، حضور ملی پوشان برتر در این رقابت هاست و همین موضوع باعث شد که نفرات اصلی حضور یابند و سطح کیفی و فنی این رویداد بالاست.
رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی نابینایان و کم بینایان که از امروز و با حضور ۲۰۰ ورزشکار زن و مرد در مجموعه وزشی آفتاب انقلاب آغاز شده است، فردا جمعه پایان می یابد.