شیراز- ایرنا- مدیر شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ استان فارس با اشاره به مزیت‌های  خدمات رسانی به بیمه شدگان با بهره گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی گفت: در عصر کنونی، خدمات سازمان‌های بیمه گر به بیمه شدگان باید تسهیل شود و به صورت آنلاین و تنها با ارائه کارت ملی باشد.

شیروان مسعودی اصل پنجشنبه در گفت و گویی به مناسبت ۲۳ خردادماه هجدهمین سالروز تأسیس شرکت آتیه‌سازان حافظ افزود: ارائه خدمات آنلاین و تنها با ارائه کارت ملی، صرفه جویی در هزینه‌های شرکت‌های بیمه و نیز مردم و افزایش بهره وری و رضایتمندی بیمه شدگان را به دنبال دارد.

مدیر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ استان فارس گفت: هم اینک ارائه خدمات به بیمه شدگان این شرکت در مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت آنلاین و تنها با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد که این موضوع سهولت بیمه‌شدگان در دریافت خدمات را در پی داشته است.

وی یادآور شد: شرکت آتیه‌سازان حافظ وابسته به سازمان دولتی بیمه سلامت ایران است که سال ۱۳۸۰ بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تأمین اجتماعی و مصوبه هیأت وزیران و مجوز قانونی سازمان بیمه سلامت ایران، به منظور اجرای فصول ۵ و ۲۵ و نیز ماده ۳۷ قانون برنامه چهارم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور، به عنوان بزرگترین شرکت تخصصی بیمه درمان تکمیلی آغاز به کار کرد.

مسعودی اصل گفت: این شرکت بیمه‌ای به افزون بر هفت میلیون نفر در سطح کشور و ۴۴۰ هزار نفر در سطح استان فارس خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند و به پشتوانه این آمار، بزرگترین و تخصصی‌ترین بیمه مکمل درمان ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت آتیه‌سازان حافظ در حال حاضر در سطح کشور از طریق ۳۹ شعبه استانی، ۴۰۰ نمایندگی و بیش از ۵ هزار مرکز تشخیصی – درمانی طرف قرارداد، خدمت ارائه می‌شود، افزود: در استان فارس نیز با بیش از ۲۰۰ مرکز خصوصی، خیریه و دولتی در نقاط مختلف استان قرارداد داریم و نزدیک به نیم میلیون نفر از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

مدیر شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ استان فارس با بیان اینکه نمایندگی این بیمه در شیراز و سایر شهرستان‌های فارس فعال است، اضافه کرد: در فارس علاوه بر قراردادهای کشوری و جوامع بزرگی همچون مستمری گیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، شاغلین وزارت آموزش و پرورش و بسیاری از نهادهای دیگر، با سازمان‌هایی ازجمله دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب، بنیاد شهید و …. نیز قرارداد همکاری منعقد کرده‌ایم و به کارکنان این سازمان‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهیم.

به گفته این مقام مسئول، در حوزه خدمات بیمه، ساختار اصلی بیمه‌های مکمل، با هدف گسترش سطح پوشش بیمه‌های درمانی پایه و پرکننده شکاف‌های هزینه یا خدمت (یا هردو) به وجود می‌آیند، بنابراین بیمه‌های مکمل با انتخاب و اختیار مصرف کننده، خدمات را افزایش می‌دهند؛ یعنی هر بیمه‌شده‌ای که مایل باشد با پرداخت هزینه بیشتر، از خدمات بیشتری نیز استفاده می‌کند.

۹۶۰۳/ ۲۰۲۷