همدان- ایرنا- سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

معاون امور عمرانی استانداری همدان در این آئین گفت: مشارکت شهروندان با استفاده سامانه ۱۳۷ افزایش یافته و موجب تسریع در حل مشکلات مناطق می شود.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم و شهرداری است اظهار داشت: با توجه به اینکه شهروندان عنصر اصلی شهرداری به عنوان دستگاهی شهروند محور به شمار می روند، برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای این بخش در سهولت رفع موانع و مشکلات زیرساختی بسیار موثر خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین گفت: سامانه ۱۳۷ در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایات مردم این شهر راه اندازی شده و ارتباط عزتمند مردم با شهرداری همدان از اهداف این سامانه است.

حمید بادامی نجات افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری راه ارتباطی مستمر مردم و شهرداری است و نقش موثری در افزایش تعامل مردم و مشارکت آنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: به هر اندازه شهرداری همدان ارتباط خود را با مردم افزایش دهد در نتیجه آن از مشکلات مردم مطلع شده و مردم هم با اطمینان خاطر بیشتری در امور شهری شهرداری را یاری می‌کنند که موجب ارتقا خدمات شهری و توسعه شهر می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: پس از گذشت ۱۵ ماه از راه اندازی آزمایشی سامانه ۱۳۷، امروز آغاز رسمی فعالیت این سامانه است.

بادامی نجات اظهار کرد: زحمات بسیاری در مدیریت شهری در ۱۵ ماهه گذشته انجام شد تا سامانه ای در تراز کلان شهر همدان داشته باشیم و رضایت مندی شهروندان را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: این سامانه یکی از پازل های شهر الکترونیک و هوشمند است که البته برای دستیابی به شهر هوشمند نیاز به تامین زیر ساخت ها است.

در این آیین از تمبر یادبود و کتاب مرکز ۱۳۷ همدان نیز رونمایی شد.
۷۵۲۳/‏۲۰۹۰