ارومیه- ایرنا- رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: «مهیا حاجی لو» ورزشکار ارومیه ای به اردوی سطح بندی تیم ملی دعوت شد.

اکرم مهدی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار طی دعوت از سوی فدراسیون اسکواش جهت ارزیابی و سطح بندی زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی در اردوی یک روزه شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه این اردو یکشنبه / ۹ تیر جاری / در باشگاه اسکواش انقلاب تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: هیأت اسکواش استان‬ طی ۶ ماه اخیر فعالیت چشمگیری در راستای اجرای چندین مرحله طرح استعدادیابی از مدارس انجام داده است.

رئیس هیأت اسکواش آذربایجان غربی در خصوص برگزاری اردوی مستعدین کشور به میزبانی ارومیه گفت: در این اردو که طی ۲ هفته گذشته برگزار شد، ۲۹ ورزشکار در ۲ بخش پسران و دختران در رده‌های سنی زیر ۹ و ۱۱ سال از ۱۳ استان کشور به مدت چهار روز، زیر نظر کادر فنی فدراسیون اسکواش به تمرین پرداختند.

مهدی زاده افزود: در این اردو ۱۵ اسکواش باز دختر و ۹ پسر حضور داشتند و باران روحانی از ارومیه به این اردو دعوت شده بود که چهار ورزشکار استان نیز به عنوان مدعو شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: باران روحانی دختر نونهال ارومیه‌ای، طی چند روز گذشته مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات بین المللی جونیور یزد را بر گردن آویخت و یکی از پدیده‌های نوظهور این رشته لقب گرفته است.

مهدی زاده گفت: رقابت‌های بین المللی جونیور یزد از ۳۱ خرداد تا سوم تیر سال جاری در سالن بین‌المللی کوثر صفاییه یزد برگزار شد و سوین پورایراندوست، زهرا علی اکبری و باران روحانی سه اسکواش باز استان در این رقابت‌ها بودند.

به گزارش ایرنا هیأت اسکواش آذربایجان غربی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و به عنوان یک هیأت نوپا در طول مدت ۹ سال توانسته است در ارزیابی فدراسیون جز پنج هیأت برتر ایران قرار گیرد.

۷۱۵۶/‌۷۱۲۹