مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «ابراهیم کریمی» داور درجه یک این شهرستان مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان را قضاوت می کند.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ در قزاقستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور نفرات اصلی تیم ملی کشتی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشورمان در پنج وزن روز جمعه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مسابقات ناصر فروتن به عنوان سرپرست کمیته داوران و ناظر مسابقات، محمد ابراهیم امامی به عنوان سرپرست فنی، سید محمد افتخاریان به عنوان ژوری و ۱۱ داور وسط نیز به همراه ابراهیم کریمی قضاوت خواهند کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ از ۲۳ تا ۳۱ شهریور ماه جاری در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

مصطفی پور اضافه کرد: این داور مهابادی که ریاست کمیته داوران کشتی آذربایجان غربی را نیز عهده دار است، در طول یک سال گذشته بیش از پنج رویداد جهانی و ملی کشورمان را به عنوان داور قضاوت کرده است.

ابراهیم کریمی متولد ۱۳۴۴ مهاباد و رییس هیات کشتی مهاباد و عضو شورای اسلامی این شهر است که ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

۹۹۰۳/‏۶۱۸۵/‏۷۱۲۹