تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ شرایط پرسپولیس خوب نیست و دود این آشفته بازار در طول فصل به چشم تیم خواهد رفت.

حمید درخشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عدم انتخاب سرمربی جدید و بازگشت مدیران پرسپولیس به تهران گفت: این موضوع اتفاق خیلی بدی بود. مدیران باشگاه روند خوبی را برای انتخاب سرمربی تیم در نظر نگرفتد و برای همین نتایج آنها در ترکیه حاصلی نداشت.
وی افزود: در فوتبال حرفه‌ای امروز هر چیزی اصولی دارد. ابتدا توافقات صورت می گیرد و سپس برای امضای قرارداد اگر قرار است خارج از ایران باشد، مدیران سفر می کنند. نه اینکه بروند و معرفی مربی هم در همان جا انجام شود.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: هر چه زمان از دست برود، دودش به چشم پرسپولیس و هواداران می رود. باید هر چه زودتر این آشفته بازار را آرام کنند. امروز بهتر از فردا است و باید با نهایی کردن یک مربی خوب همه را از نگرانی در بیاورند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر در مورد خیلی از بازیکنان صحبت هایی مطرح می شود. باید یک نفر را بالاسر تیم بگذارند تا به پرسپولیس کمک کند و تیم خسارت نخورد. به طور حتم سرمربی خوب خارجی باید بیاید تا بتواند این شرایط را جمع و جور کند.

مدیران پرسپولیس در سفر به ترکیه با مربیان زیادی مذاکره کردند که گفته می شود کار را و کالدرون از شانس زیادی برای قبول هدایت این تیم برخوردار هستند.

طبق گفته کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است سرمربی این تیم تا روز شنبه مشخص شود.