یزد - ایرنا- استاندار یزد پس از پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت)، گفت: مجموعه دولت ‌تدبیر و امید در استان تلاش دارد تا با روش‌های مختلف با شهروندان در ارتباط نزدیک و مستقیم باشد.

به گزارش روز پنجشنبه اداراه کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: بخش عمده ای از درخواست ها به نحوه تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی نسبت به مطالبات مردمی مربوط است.

وی ادامه داد: در این جلسه با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم از سوی واحدهای ذی ربط در مجموعه استانداری و دستگاه‌های استانی، با ثبت درخواست‌ها در سیستم الکترونیکی، شرایطی به وجود آمده است تا مطالبات مردم پیگیری و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

استاندار یزد با اشاره بر تلاش مدیران استان در راستای ارتباط مستقیم با مردم افزود: در کنار پاسخگویی در سامانه سامد، تلاش کردیم تا با دیدارهای عمومی و همچنین پاسخگویی به پیام ها و نامه‌ها، پیگیر مطالبات مردمی باشیم.

طالبی تصریح کرد: عمده دلایل نارضایتی مردم به ضعف اطلاع رسانی و نبود اقناع لازم در رابطه با موضوعات مختلف است که در حقیقت برای مردم عزیزمان توقع ایجاد می‌کند.

در ابتدای سال ۹۸ از سوی طالبی برنامه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی به منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد به مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان ها ابلاغ شد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏