شهرکرد- ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون ۲۲ درصد اعتبارات هزینه‌ای (جاری) استان تخصیص یافته است.

به گزارش ایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امسال ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای (جاری) برای استان در نظر گرفته شد که از این مبلغ ۲ هزار و ۱۰ میلیارد ریال تنها برای پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری است.
وی تصریح کرد: امسال تخصیص و ابلاغ اعتبارات هزینه‌ای (جاری) چهارمحال و بختیاری به موقع انجام شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب سریع‌تر اعتبارات تلاش کنند.
الله کرم نصیری تاکید کرد: اعتبارات طرح‌های اختصاص یافته مربوطه به شهرستان‌ها نباید جابجا شو و اعتبار هر طرح باید در همان طرح مشخص شده هزینه شود.
وی تصریح کرد: اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت هر چه سریع‌تر در چهارمحال و بختیای انجام شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای افزایش سهم استان از اعتبارات ملی بکوشند.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قوه قضائیه برنامه‌های جدید و خوبی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز کرده است.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: احتمال دارد سال مالی امسال تمدید نشود به همین منظور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید اعتبارات ملی خود را سریع‌تر جذب کنند.
کاظمی باباحیدری تصریح کرد: برخی طرح‌های چهارمحال و بختیای افزون بر یک سال از کلنگ زنی آن‌ها می‌گذرد اما هنوز عملیاتی و اجرایی نشده‌اند.
وی یادآور شد: برخی مدیران شهرستانی و مردم از عملکرد تعدادی مدیران کل گلایه مندند.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از برخی طرح‌ها تنها به خاطر چند میلیون تومان راکد و معطل مانده است.
وی گفت: با توجه به کوتاهی فصل کار در چهارمحال و بختیاری باید روند اجرای طرح‌ها سرعت یابد.
کاظمی باباحیدری تاکید کرد: بودجه ریزی ها براساس عملکرد دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات اجرایی ۸ طرح اشتغالزا در استان را تصویب و بررسی روند ۲ طرح را به جلسه آتی این شورا موکول کردند.
۷۳۶۲/‏۲۰۹۷