کرمانشاه- ایرنا- نماینده آستان قدس رضوی در جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه از برگزاری برنامه ها و جشن های مختلف همزمان با دهه کرامت در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش ایرنا، رضا فرخشاهی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری کنگاور، از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشن‌ها از ۱۴ تیر مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز خواهد شد و تا ۲۴ تیرماه مصادف با میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

او، عمق بخشیدن به فعالیت‌ها و برگزاری برنامه‌های این ایام در بهترین شرایط را از مهم‌ترین اولویت‌های برگزارکنندگان این جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت در استان طی امسال برشمرد.
نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه، در ادامه گفت: فرصت سازی تبلیغی، پاسخ به نیازهای معرفتی مردم، مقابله با تفکرات افراطی و کمک به ترویج فرهنگ زیارت از راه دور از اهداف برگزاری این جشن‌ها و حضور کاروان‌های رضوی در استان کرمانشاه است.
وی در این جلسه ارائه الگوی رفتاری اهل بیت (ع) در سایه تبیین شخصیت علمی، اخلاقی و رفتاری ایشان و تمرکز بر همدلی و همزبانی در سبک زندگی اهل بیت (ع) از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان کرمانشاه است.
فرخشاهی با یادآوری اینکه جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت از ۱۴ تا ۲۴ تیر ماه امسال در استان برگزار خواهد شد، از حضور ۳ گروه از خدام بارگاه رضوی در کرمانشاه طی این دهه خبر داد.
نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه، حضور کاروان رضوی در سال گذشته در کنگاور را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که امسال نیز برنامه‌های متنوعی برگزار شود.
در ادامه طی احکام جداگانه ای مسئولین دفتر آستان قدس در کنگاور و گودین معرفی شدند.
۷۴۴۷/۳۰۳۳