جیرفت – ایرنا –با حضور وزیر بهداشت، استاندار کرمان، فرمانداران و نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری جیرفت عصر دوشنبه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت جیرفت با زیربنای سه هزار و ۱۳۱ متر مربع به بهره برداری رسید.

ابوذر عطاپور وزیری افزود: این کلینیک با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال احداث شده و با ۴۵ مطب، بیش از ۶۸۷ هزار نفر را پوشش خواهد داد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح سال ۹۳ آغاز و در سال ۹۷ به اتمام رسیده است.

زایشگاه بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت به بهره برداری رسید

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: زایشگاه جدید بیمارستان آیت الله کاشانی این شهرستان با زیربنای یکهزار و ۳۸۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

عطاپور وزیری اظهار داشت: این مجموعه با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال راه اندازی و به ۱۳ تخت بیمارستانی مجهز شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این زایشگاه، تعداد ۶۸۷ هزار نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

سرپرست فرمانداری جیرفت بیان کرد: عملیات اجرایی ساختمان این مجموعه سال ۹۴ آغاز و در سال ۹۷ به اتمام رسیده است.

در ادامه، اورژانس و بخش آی سی یو ۲ بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت نیز با ۶۰ تخت و زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

در سفر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان عملیات اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان کهنوج آغاز و چهار طرح درمانی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد ریال در منوجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این سفر همچنین ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستانهای رودبار جنوب و عنبرآباد به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت را در این سفر، استاندار کرمان، یحیی کمالی پور و احمد حمزه نمایندگان مردم جنوب کرمان در خانه ملت و همچنین رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر همراهی می‌کنند

۷۴۵۰/۷۴۲۹/‏‬ ۵۰۵۴