یزد - ایرنا - در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر یزد مصوب شد که ۱۱ پل های هوایی عابر پیاده غیرضروری سطح این شهر جمع آوری شود.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه یاد شده، موضوع ساماندهی پل های عابر پیاده و تبلیغات آن بررسی شد و نظر به مصوبات قبل که مقرر شده بود کارگروهی در شهرداری با محوریت حوزه ترافیک طرح جامعی را برای پل های عابر پیاده ارائه کنند، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در این زمینه و پس از تشکیل کمیته، ۱۱ مورد از ۴۷ پل عابر پیاده که غیرضروری بود شناسایی و به کمیسیون ارائه شد تا در جلسه تلفیق کمیسیون های فرهنگی و عمران تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

همچنین در جلسه یاد شده در خصوص اعضای شورای راهبردی نمایندگی کمیسیون ملی یونسکو در یزد که پیش از این تعیین شده بودند پیشنهاداتی از سوی اعضا ارائه شد که این شورا بر اساس شورای علمی و فرهنگی یونسکو از چهره های فرهنگی و علمی استان خواهد بود که متشکل از ۲ کمیته علمی آموزشی و فرهنگی هنری راه اندازی می شود.

براساس این گزارش شورای راهبردی متشکل از ۱۳ عضو حقیقی و حقوقی می باشد که وظیفه تعیین راهبردها و سیاست های استانی را برعهده خواهند داشت که ریاست شورای راهبردی با استاندار خواهد بود.

همچنین در این جلسه صورت جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در زمینه مرکز نگهداری و درمان زنان بهبود یافته قرائت شد.

۲۰۸۸/‏‬ ۶۱۹۷

برچسب‌ها