تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به طرح راه اندازی سیستم VAR (کمک داور ویدئویی) برای مسابقات لیگ برتر، گفت: باشگاه ها در تامین هزینه های جاری خود مانده اند و توان اجرایی کردن سیستم کمک داور ویدئویی را ندارند.

«بهرام رضائیان» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه پارس جنوبی، اظهار داشت: با توجه به مصوبه داده شده، ورزشگاه‌ها باید چهار شرایط برای میزبانی از مسابقات لیگ را داشته باشند.

وی افزود: بحث نخست، نصب دوربین مدار بسته است که ورزشگاه ما این سیستم را دارد. گیت های الکترونیکی برای ورود و سیستم بلیت فروشی الکترونیکی را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم و امیدواریم که تا آغاز لیگ، آنها را اجرایی کنیم.

رضائیان ادامه داد: بحث آخر نیز، شماره گذاری صندلی‌های ورزشگاه محسوب می‌شود که مقداری زمان‌بر است.

وی در مورد تنش‌های موجود در ورزشگاه‌ها، گفت: در خصوص تماشاگران خودمان باید بگویم که در دیدارهای خانگی هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم و تماشاگران خونگرم ما به خوبی از مهیمان خود پذیرایی کرده‌اند.

مدیرعامل پارس جنوبی در خصوص تلاش فدراسیون برای راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی و ارجاع دادن آن به باشگاه‌ها، گفت: هیچ باشگاهی نمی‌تواند به تنهایی این سیستم که چند میلیارد هزینه دارد را در ورزشگاه خود راه اندازی کند. اکنون باشگاه‌ها در هزینه‌های جاری خود مانده‌اند.

وی در مورد جذب بازیکنان متعدد در فصل نقل و انتقالات، گفت: پس از انتخاب سرمربی جدید و بر اساس نیازهای خود، بازیکن جذب کردیم تا در طول فصل دچار مشکل نشویم.

رضائیان در مورد هدف گذاری تیمش در فصل جدید، گفت: درپی سهمیه و قهرمانی نیستیم و در توانمان به این فکر می‌کنیم تا فصل آبرومندانه ای داشته باشیم.