تهران- ایرنا- مربی دروازه‌بان‌های تیم شهر خودرو با بیان اینکه با این تیم قراردادی امضا نکرده گفت: از پیشنهاد پرسپولیس استقبال خواهم کرد چرا که از این تیم و شرایطش شناخت لازم را دارم.

داوود فنایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شایعه حضورش در پرسپولیس به عنوان مربی دروازه بان های این تیم گفت: من ۱۰ روز است که با پدیده کارم را آغاز کردم. درست است که هنوز با این تیم قرارداد ندارم اما به کارم تعهد دارم.

وی افزود: هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی پرسپولیس مطرح نشده و من فقط این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم. اما اگر پیشنهادی داشته باشم به طور حتم روی آن فکر و از آن استقبال خواهم کرد.

دروازه بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من از کار کردن کنار گل‌محمدی راحت هستم. خیلی دوست داشتیم که با هم به پرسپولیس باز می‌گشتیم که به خاطر شرایطی که وجود داشت این اتفاق منتفی شد. اما اگر پیشنهادی از پرسپولیس برسد از آن استقبال خواهم کرد.

وی اضافه کرد: من ۹ سال به عنوان بازیکن در پرسپولیس بودم و بیش از ۱۰ سال است که کار مربیگری می‌کنم. فکر می‌کنم بتوانم با توجه به شناختی که از شرایط و خواسته هواداران دارم به پرسپولیس کمک کنم.