سمنان- ایرنا- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: منصوب شدن مدیران بر اساس شاخص‌های علمی و شایستگی موجب افزایش خطرپذیری، توسعه و پیشرفت استان می شود.

احمد همتی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: به کارگماردن افرادی که از تشکیلات سازمانی و قوانین اطلاع کافی ندارند در پست‌های مدیریتی موجب اتلاف وقت و مانع سرعت‌بخشی به پیشرفت و توسعه استان می‌شود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، ادامه داد: حفظ محیط زیست در داخل و مناطق بیرونی شهر باید در اولویت باشد و همه برای حفظ محیط‌زیست کمک کنند.

همتی خاطرنشان کرد: با متخلفان محیط زیست به منظور حفاظت از محیط‌زیست باید برخورد قاطعانه صورت گیرد و سهل انگاری پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر تقویت دانشگاه‌ها، ابراز داشت: دانشگاه سمنان باید به عنوان دانشگاه استان دیده شود و دانشگاه فرزانگان در سمنان نیز، به جای تضعیف، تقویت شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه فرزانگان در سمنان سومین دانشگاه تک‌جنسیتی در کشور است و باید مسئولان برای حفظ این دانشگاه در سمنان تلاش کنند.

وی با اشاره به دیدار خود با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، یادآور شد: با صحبت‌های انجام شده، شعبه دادگستری در شهرستان مهدیشهر که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تکمیل می‌شود و ساخت شعبه دادگستری در سرخه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی وزیر معین استان سمنان است و لازم است برای کمک به حل مشکلات اقتصادی استان سمنان از این وزیر برای سفر به این استان دعوت شود.

شورای اداری استان سمنان به ریاست علیرضا آشناگر استاندار سمنان و با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلام و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

۷۳۴۲/‏۶۱۰۳