ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم دختران نوجوان آذربایجان‌غربی گفت: این تیم در دیدار نیمه‌نهایی مقابل فارس با برتری سه بر یک به پیروزی رسید و به فینال مسابقات قهرمانی کشور راه یافت تا در یک قدمی قهرمانی بایستد.

سیمین ایرجی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دختران نوجوانان آذربایجان‌غربی دیدار فینال خود را فردا جمعه در مقابل سمنان برگزار می‌کند و در صورت پیروزی جام طلایی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر می‌برد.

وی افزود: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور از روز شنبه گذشته با حضور ۱۰ تیم در قالب ۲ گروه پنج تیمی در سالن تختی شاهرود استان سمنان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: تیم نوجوانان دختر آذربایجان‌غربی در گروه یک با تیم‌های قزوین، همدان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری هم‌گروه است و در گروه ۲ تیم‌های سمنان، بوشهر، فارس، لرستان و کردستان حضور دارند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این تیم هر پنج دیدار مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی خود‬ را به برتری رسیده‬، ادامه‬ داد: این تیم‬ بدون شکست و تنها با ۲ ست باخته به فینال مسابقات راه یافت.

ایرجی گفت: شاگردانم با رسیدن به فینال این مسابقات، جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را نیز کسب کردند.

سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور جای گرفت.
اعزام اسماً سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی‌پوشان ارومیه‌ای از دیگر افتخارات آذربایجان‌غربی در این رشته است.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲