به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این محصول شامل ۱۲ کلیدواژه از بیانیه معروف رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم» با حضور سعید اوحدی رئیس و جمعی از مدیران و معاونان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این سازمان رونمایی شد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره این محصول گفت: پس از بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب مجموعه فعالیتهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر اساس کلیدواژههای این سخنان شامل ۱۲ اصل «جوان»، «عزت ملی»، «اقتصاد»، «سبک زندگی»، «علم»، «پژوهش»، «عدالت»، «خانواده»، «آزادی»، «استقلال»، «اخلاق» و «معنویت» تعریف شد.
سیدعلیرضا فاطمیانپور افزود: ما با مشورت جمعی از اندیشمندان تلاش کردیم تا برنامههای سازمان فرهنگی هنری بر اساس تحقق این اهداف طراحی کنیم و تا به امروز برنامههایی را بر همین مبنا پیش بردهایم.
وی اظهارداشت: دیوارنگاره گام دوم انقلاب نخستین گامی بود که برای تولید محصولات فرهنگی در این راستا برداشتیم، این اثر دربردارنده همه سرفصلهای گام دوم انقلاب اسلامی است و به زودی در سطح فرهنگسراها و مراکز فرهنگی توزیع میشود.
فاطمیانپور گفت: قرار است پوستری نیز از این محصول تولید شود و به شکل گستردهتری در مراکز فرهنگی هنری توزیع شود.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ابراز امیدوراری کرد: بتوانیم محصولات بیشتری را در این زمینه تولید کنیم چرا که آشنایی بصری با این کلیدواژهها میتواند به جاری شدن این مفاهیم کمک کند.
فاطمیانپور افزود: به زودی فراخوانی برای تولید محصول و ایدهپردازی در زمینه گام دوم انقلاب منتشر خواهد شد که امیدواریم منجر به تولید آثاری خلاقانه در این زمینه شود.
تهرام/۷۲۴۵//۱۳۴۸