به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانک ها از ارائه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شده اند.
لذا آن گروه از مشتریانی که به دلیل فقدان مدارک و یا عدم احراز هویت کامل و نقص در اطلاعات، حساب هایشان غیر قابل برداشت شده است، ضرورت دارد در اسرع وقت به شعب بانک ملی ایران مراجعه و ضمن ارائه مستندات و مدارک هویتی خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
بر این اساس از روز یکشنبه (۶ مرداد امسال) حساب های مشتریان حقیقی ایرانی بانک ملی ایران که فاقد اطلاعات معتبر سجلی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و کد ملی است تا اصلاح اطلاعات مربوطه، به صورت غیر قابل برداشت خواهد بود.
از این تاریخ، فرآیند رفع مسدودی حساب مشتریان تحت تشریفات خاص و با صرف زمان چند روزه انجام خواهد گرفت