تهران- ایرنا- «زین الدین زیدان» سرمربی تیم رئال مادرید با اشاره به اظهارات روز گذشته خود در مورد «گرت بیل» مهاجم ولزی این تیم، تاکید کرد که وی قصد «بی احترامی» به کسی را نداشته و این اتفاق به دلیل ضعف وی در صحبت به زبان اسپانیایی رخ داده است.

بیل در جریان شکست ۳ بر یک کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در جام بین المللی قهرمانان بازی نکرد و پس از این دیدار، زیدان اعلام کرد که دلیل بازی نکردن وی «کار کردن باشگاه روی پرونده فروش مرد ولزی» بوده است.

در ادامه این به اصطلاح تنش لفظی، «جاناتان بارنت» مدیر برنامه‌های بیل زیدان را «مایه ننگ» خواند اما مرد فرانسوی در آستانه دیدار پیش فصل مقابل آرسنال در واشنگتن دی سی از رفتار و اظهارات اخیر خود دفاع کرد.

زیدان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: بعضی اوقات اسپانیایی حرف زدن من دردسرساز می‌شود؛ می‌خواهم در مورد این موضوع واضح حرف بزنم؛ در درجه اول من به هیچکس به ویژه بازیکنان بی‌احترامی نکرده‌ام.

وی ادامه داد: همیشه این را گفته‌ام که بازیکنان در درجه اول اهمیت قرار دارند و هر زمان در این تیم با یک بازیکن هستم تا آخر در کنار او می‌مانم؛ موضوع دوم این است که من گفتم باشگاه در تلاش برای فروش او است و نکته سوم؛ فکر می‌کنم گفتن این موضوع بسیار مهم و تعیین کننده باشد، بیل بازی نکرد چون نمی‌خواست بازی کند.

زیدان در ادامه افزود: او امروز با ما تمرین می‌کند اما بحث امروز با فردا فرق می کند؛ اما با این وجود گرت بازیکن رئال است و این موضوع اولویت دارد.