تهران- ایرنا- بر اساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده در روزنامه اکیپ فرانسه، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هیچ تمایلی برای معاوضه «نیمار» با هیچ بازیکنی را نداشته و قصد دارد ضرر ۲۲۲ میلیون یورویی تابستان ۲۰۱۷ خود را با فروش مرد برزیلی به همان قمیت یا رقمی بسیار نزدیک به آن جبران کند.

اگرچه آینده «نیمار» هنوز مبهم است اما مهاجم برزیلی هنوز بازیکن پی‌اس‌جی محسوب شده و به عنوان یکی از اعضای تیم تحت هدایت «توماس توخل» راهی تور چین شده است.

در این بین، به شکل متناوب و روزانه گزارش‌هایی از فرانسه مبنی بر مذاکرات مابین پی‌اس‌جی و بارسلونا منتشر می‌شود و این در حالی است که بارسا معاوضه بازیکن به همراه پول را برای تحقق این انتقال ترجیح می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، آبی اناری‌ها تمایل دارند تا بازیکنانی همچون «فیلیپه کوتینیو»، «ایوان راکیتیچ»، «عثمان دمبله» و «ساموئل اومتیتی» را به عنوان بخشی از قرارداد جذب ستاره ۲۷ ساله وارد معامله کنند؛ بازیکنی که در سال ۲۰۱۷ با قرارداد رکوردشکن ۲۲۲ میلیون یورو نیوکمپ را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کرد.

بازگشت نیمار به بارسا بیش از پیش غیرمحتمل به نظر می‌رسد

اکیپ در تازه ترین گزارش خود مدعی شد که پاری‌سن‌ژرمن به هیچ عنوان هیچ تمایلی برای معاوضه نیمار نداشته و همواره تمایل خود را برای بازگرداندن ۲۲۲ میلیون یوروی پرداخت شده بابت مرد برزیلی به حساب باشگاه، ابراز کرده است.

علاوه بر این، مطابق این گزارش پی‌اس‌جی پیشنهادی را که توسط باشگاه رقیب بارسا یعنی رئال مادرید نیز مطرح شده، رد کرده است؛ این پیشنهاد شامل «گرت بیل» مهاجم ولزی و مازاد کهکشانی ها به علاوه ۹۰ میلیون یورو است.

مرد برزیلی برای جدایی از پی‌اس‌جی و ترک پاریس بی‌تاب است اما با توجه به اینکه نه بارسا و نه رئال هیچکدام تمایلی ندارند که در ازای نیمار ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت کنند و همچنین براساس گزارش اخیر اکیپ، «واقعی و منطقی‌ترین سناریو» در مورد شرایط موجود، «ماندن» نیمار در پارک‌دوپرنس است.