تهران- ایرنا- «گابریل کالدرون» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمترین انتظاراتم در اردوی ترکیه که بازی با چند تیم خوب بود، برآورده نشد اما خوشبختانه پس از آن از روند برگزاری تمرینات رضایت دارم.

گابریل کالدرون امروز (یکشنبه) در حاشیه برگزاری تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کسی به من درباره حضور خبرنگاران و گفت و گو با آنها خبر نداده بود، اظهار داشت: از اینکه بازیکنانم در حال تمرین بوده و من باید به سوالات شما پاسخ دهم، ناراحتم.
وی افزود: من باید در حال حاضر نظاره گر تمرین بازیکنانم باشم و نکات لازم را به آنان بگویم. از این رو این اتفاق را به هیچ وجه سازماندهی شده و حرفه ای نمی دانم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه وقت مصاحبه باید تغییر کند، اظهار داشت:گفت و گو با نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی باید یا قبل یا بعد از تمرین باشد البته اتفاق امروز تقصیر شما نیست اما از این پس این مورد باید در تمرینات لحاظ شود.
کالدرون درباره اردوی آماده سازی تیمش در ترکیه نیز گفت: انتظار بازی های تدارکاتی را داشتیم که این اتفاق نیتفاد و از این اردو رضایت ندارم.
وی درپاسخ به سوال دیگری درباره گزینه های جدید تیم پرسپولیس نیز اظهارداشت: اول از هرچیز باید بگویم کسانی به تیم پرسپولیس می آیند که در تیم ملی کشور خود بازی کرده و می کنند و با آمدن این بازیکنان تیم ما قوی تر از گذشته خواهد شد.
این مربی آرژانتینی ادامه داد: البته من دوست داشتم درخدمت تمامی بازیکنان تیم باشم اما از آنجا که سازمان لیگ باشگاه ها را در جذب بازیکنان محدود کرده، چاره ای به جز خداحافظی با برخی از بازیکنان  نداشتیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از سوی دیگر من نیز به باشگاه تعهداتی دارم و درچارچوب آن تعهدات باید فعالیت کنم از این رو با برخی خداحافظی و برخی را نیز جذب خواهیم کرد.
کالدرون درباره بازیکنان مدنظر خود برای تیم پرسپولیس نیز گفت: ما به یک بازیکن قد بلند نیاز داریم و ۲ پیشنهاد به باشگاه دادیم؛ یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن آفریقایی. البته به مسئولان باشگاه نیز گفتم می توانیم این بازیکنان را به طور قرضی به خدمت گرفته تا باشگاه زیر بار تعهد بلند مدت نرود اگر خوب بودند، با آنان قرارداد خواهیم بست وگرنه به باشگاه مبدا بازخواهند گشت.
وی ابراز امیدواری کرد: بازیکنان مد نظر باشگاه ظرف ۴۸ ساعت آینده وارد ایران شده و به جمع بازیکنان اضافه شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر دریافت قسمتی از قرارداد خود و بازیکنان نیز عنوان کرد: درباره قرارداد بازیکنان و دریافتی آنان اطلاعی ندارم و اما درباره خودم نیز باید بگویم تازه با باشگاه قرارداد بسته و مشکلی در این ارتباط ندارم.
کالدرون در پاسخ به این سوال که پرسپولیس مهاجمان زیادی دارد، چرا به جذب مهاجم جدید اصرار دارید؟، تصریح کرد: به جز «علی علیپور» بقیه مهاجمان تیم ما جوان هستند و آنان برای پخته شدن نیاز به وقت دارند. تصور می کنید بارسلونا و رئال مادرید با جوانان شان قهرمان می شوند؟