به گزارش روز دوشنبه وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی درباره اجرای طرح کاردانش ضمیمه در مدارس شاهد افزود: درباره اجرای طرح کاردانش ضمیمه در سال گذشته به مرحله عقد تفاهمنامه رسیدیم اما معاونت نیروی انسانی با توجه به دلایلی با تخصیص کد مخالفت کرد.
وی ادامه داد: امسال نیز قرار است در اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد این موضوع را تصویب کنیم که دراینباره با معاونت متوسطه نیز هماهنگیهایی را انجام دادهایم.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: تعدادی از هنرستانها و کاردانشها چند استان برای این موضوع درخواست دارند که کار را آغاز خواهیم کرد و چارچوب این موضوع را نیز با مدیر کل کاردانش وزارت آموزش و پرورش مطرح کردیم.
وی اظهار داشت: اداره کل شاهد هم با اجراشدن این موضوع موافق است و هم معاونت متوسطه؛ مشکل ما معاونت نیروی انسانی به جهت تامین نیرو و مسائل اداری است که امیدوارم آنهم بهزودی حل شود تا برای سال تحصیلی جدید کاردانش ضمیمه در مدارس شاهد اجرا شود.
رزاقی درباره کیفیتبخشی مدارس شاهد گفت: باید تأکید کنم در مدارس شاهد رتبهبندی و درجهبندی مدارس شاهد نداریم. توانستیم در دو سال گذشته چارچوبی را تحت عنوان شناسنامه فعالیتهای مدارس شاهد تهیه کنیم که تقریباً تمام شده و تمام مدارس شاهد در استانها طبق این شناسنامه فعالیت میکنند.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داشتیم با تهیه شناسنامه فعالیتهای مدارس شاهد، استاندارسازی را پیش ببریم و از طرفی کیفیت بخشی را بهعنوان گام اول چارچوب دادن به مدارس شاهد آغاز کنیم.