تهران- ایرنا- براساس گزارش تارنمای «یو او ال» برزیل بدنبال غیبت نام «نیمار» در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ فیفا، بند افزایش دستمزد وی در پاری‌سن‌ژرمن فعال نخواهد شد و بدین ترتیب وی سالیانه ۳ میلیون یورو مضرر می‌شود.

فهرست نامزدهای بهترین های سال ۲۰۱۹ فیفا روز گذشته اعلام شد؛ فهرستی ۱۰ نفره که از بهترین بازیکنان فوتبال جهان طی فصل گذشته تشکیل شده  و اعلام اسامی پاریسی‌ها را به وجد آورده است!! شاید بپرسید چرا!؟

ستاره برزیلی آنان در این فهرست قرار نداشت و این بدان معنا است که وی یکی از بندهای موجود در قراردادش را برآورده نکرده و متعاقب آن به دلیل حضور نداشتن در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن جهان، افزایش دستمزد نیز به وی تعلق نخواهد گرفت.

اگر بخواهیم به طور دقیق حساب و کتاب کنیم، نیمار بابت این قصور سالی ۳ میلیون یورو از دست داده است؛ رقمی که برای بازیکنی که به‌تازگی و به دلیل تاخیر در حضور در تمرینات پیش‌فصل پی‌اس‌جی پاداش حسن رفتار را نیز از دست داده است، مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود.

«لئوناردو» مدیر ورزشی پی‌اس‌جی بعد از آنکه نیمار با وجود بازی نکردن در کوپا آمریکا به دلیل مصدومیت، با تاخیر در تمرینات تیم پاریسی حاضر شد، پرونده‌ای را علیه وی تنظیم کرد و گزارش تارنمای زیرزمینی و افشاگر فوتبال لیکس حاکی از آن است که ضرری که بابت این موضوع متوجه نیمار می‌شود، چیزی در حدود ۳۷۵ هزار یورو در ماه است.

غیبت مرد برزیلی در فهرست فیفا و عواقب آن می‌تواند نیمار را در خصوص بازگشت به نیوکمپ مصمم‌تر کند؛ «ناصر الخلیفی» رئیس پی‌اس‌جی، «توماس توخل» سرمربی این تیم و لئوناردو تمایل دارند تا پیش از آغاز فصل (۱۱ آگوست) تکلیف نیمار را روشن کنند و ترجیح همه این افراد، ماندن مهاجم برزیلی در پارک دو پرنس است.