بندرعباس-ایرنا- نشریات هرمزگان روز شنبه دوازدهم مرداد ماه مطالب متنوعی منتشر کرده است که عنوان های صفحات نخست آنها مرور می‌شود.

روزنامه دریا:

این روزنامه عنوان «احداث زایرسرا در حرم امامزاده سید سلطان محمد (ع) رودان » را به نقل از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در تیتر نخست خود منتشر کرد.

عکس نخست روزنامه دریا نیز با عنوان «یک میلیون نشاء گل فصلی در بندرعباس کاشته می شود» و تصویری از گل های کنار خیابان میدان انقلاب بندرعباس است.

روزنامه صبح ساحل:

این روزنامه در صفحه نخست تیتر «جذب سرمایه گذار با افزایش زیرساخت ها در منطقه خلیج فارس» به نقل از مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس چاپ کرده است.

اولین عکس روزنامه صبح ساحل نیز با عنوان « تبدیل شهرستان جاسک به قطب پرورش ماهی در دریا » به نقل از زییس شیلات شهرستان جاسک و تصویری از پرورش ماهی در دریا است.

روزنامه ندای هرمزگان:

این روزنامه در تیتر نخست خود به نقل از استاندار هرمزگان نوشت: مدیران در جذب سرمایه گذار مبتکر باشند.

عکس نخست روزنامه ندای هرمزگان نیز با عنوان «فروش نخستین محموله بنزین ستاره خلیج فارس لز طریق بورس به بازارهای جهانی» و تصویری از محوطه پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

روزنامه دریای اندیشه:

این روزنامه عنوان «هرمزگان رتبه چهارم جذب سوادآموز در کشور» را به نقل از معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان در تیتر نخست خود چاپ کرد.

عکس نخست روزنامه دریای اندیشه نیز تصویری از برگزاری کلاس های سوادآموزی است.

هفته نامه میراث جرون:

این هفته نامه در نخستین صفحه خود تیتری با عنوان «مهاجرت مهمترین عامل افزایش نرخ بیکاری در هرمزگان است» به نقل از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان چاپ کرده است.

هفته نامه آفتاب جنوب:

این هفته نامه در تیتر صفحه نخست خود با عنوان «جذب یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت حق التدریس در آموزش و پرورش هرمزگان» به نقل از نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی چاپ کرده است.

عکس نخست این هفته نامه نیز با عنوان «ساخت مرکز بازدید کنندگان غار نمکدان با الهام از ساختار گنبدهای نمکی» و تصویری از غارهای نمکی است.

۹۹۴۴/۶۰۴۸