یزد- ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان یزد می‌گوید: یکی از نیازهای مهم ورزشگاه شهید نصیری مرکز استان برای برگزاری مسابقات و سایر فعالیت‌های ورزشی تابلو نمایش نتایج ( اسکوربرد) است که پیگیری نصب آن در دستور کار این نهاد قرار دارد.

علی‌محمد شیخی عصر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نصب این تابلو جزو تعهدهای شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور است که نسبت به نصب آن پیگیری لازم شده است.

وی ادامه داد:  در صورتی که شرکت یادشده نسبت به نصب آن اقدام نکند، بدون شک با توجه به اهمیت موضوع ،این اداره کل از محل بودجه‌های استانی نسبت به انجام آن اقدام خواهد کرد.

این مسئول همچنین به جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه اشاره کرد و افزود: تاکنون برای تامین نظر و رفاه حال خبرنگاران اقدام‌هایی انجام شده است.

به گفته شیخی کارهای انجام شده برای خبرنگاران در این مجموعه کافی نیست و پیگیری‌های بیشتری برای فراهم کردن امکانات مناسب در شان آنها لازم هست.

ورزشگاه شهید نصیری یزد با حدود ۱۵ هزار نفر ظرفیت تماشاگر در سال ۱۳۶۱ افتتاح شد و اکثر رقابت‌های فوتبال معتبر و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این محل برگزار می‌شود.

یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد، جمعیت استان در حال حاضر حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷