تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

تهران- ایرنا- هوادار تیم رِن که در دیدار فصل گذشته این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه توسط «نیمار» سیلی خورده بود، با شکایت از مهاجم برزیلی، وی را تحت پیگرد قرار داد.

وکیل این هوادار در مصاحبه با نشریه اکیپ اظهار داشت که موکلش که هویت وی فاش نشده است، تصمیم گرفته تا اقدامات حقوقی را علیه نیمار پیگیری کند.

مهاجم پرحاشیه پی‌اس‌جی که پس از شکست در آن دیدار و واگذاری جام حذفی به رِن از کوره در رفته بود، به دلیل حمله به این هوادار سه جلسه محروم شد.

پس از پیروزی ۶ بر ۵ رن مقابل پاری‌سن‌ژرمن در ورشگاه استادو فرانس، نیمار به هواداری که در تصاویر تلویزیونی به طور کلامی در حال تحریک وی بود، حمله‌ور شد.

این در حالی است که در پرونده‌ای مجزا، دادگاه برزیل روز گذشته توصیه دادستانی این کشور را مبنی بر مختومه اعلام کردن پرونده تعرض جنسی نیمار، پذیرفت.

نیمار که در جریان بازی‌های ملی و کوپا آمریکا به دلیل مصدومیت سلسائو را در تابستان سال جاری همراهی نمی‌کرد و با پاریسی‌ها نیز در تور پیش فصل تمرین نکرد، هفته جاری به تمرینات این تیم بازگشت اما هنوز مشخص نیست که آیا وی برای دیدار افتتاحیه پی‌اس‌جی در فصل جدید لوشامپیونه مقابل نیم المپیک در دسترس باشد یا خیر.