تهران-ایرنا- مرگ سه تن در رودخانه دویرح دهلران، دستگیری متهمان حادثه تیراندازی در شهرستان محمود آباد، حلق آویز شدن حامی مالی رئیس جمهور آمریکا در زندان، سقوط شهر عدن در جنوب یمن به دست جدایی طلبان و کشته شدن یک سرباز آمریکایی در عراق از مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته است.

                                      

اخبار داخلی

تهران- اعظم درستی به عنوان بهترین مربی جهان و ساناز عباس پور به عنوان فنی ترین بازیکن در پایان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نونهالان جهان انتخاب شدند.

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که متهمان حادثه تیراندازی در شهرستان محمودآباد که منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر از مردم عادی شده بود، دستگیر شدند.

ایلام - سه نفر به دلیل نا آشنایی به فن شنا در رودخانه دویرج شهرستان دهلران جان خود را از دست دادند.

تهران - ستاد حج مکه مکرمه از آغاز ترک ۸۸ هزار زائر ایرانی حج تمتع از سرزمین عرفات به سمت مشعرالحرام خبر داد.

تهران - دومین جشن «آکادمی سینما سینما» شامگاه شنبه با اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره خاتمه یافت.

اخبار خارجی

تهران- منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، نیروهای شورای انتقالی جنوبی یمن که مورد حمایت امارات متحده عربی هستند، آخرین سنگر نیروهای وفادار به عبدربه منصور در قصر ریاست جمهوری «معاشیق» واقع در شهر عدن را اشغال کردند.

تهران- خودکشی «جفری اپستین» میلیاردر آمریکایی و حامی مالی انتخاباتی ترامپ در زندان از یک سو عملکرد دولت فدرال در نگهداری و مراقبت از وی را زیر سوال برده و از سوی دیگر به بهانه‌ای برای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تبدیل شد تا خانواده کلینتون را هدف انتقادات تازه‌اش قرار دهد.

تهران- خبرگزاری کره شمالی با انتشار گزارشی در مورد سلسله آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور اعلام کرد که پیونگ یانگ «سلاح جدیدی» آزمایش کرده و «کیم جونگ اون» شخصا بر آن نظارت داشته است.

تهران -  منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای ارتش سوریه یک منطقه راهبردی واقع در حومه جنوبی ادلب را با پاکسازی از وجود تروریست های جبهه النصره، آزاد کردند.

تهران- «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه در بازدید از اردوگاه آوارگان فلسطینی در نزدیکی رام الله، گفت: همه شهرک های اسرائیلی نابود خواهد شد.

بغداد- یک سرباز آمریکایی در عراق طی ماموریتی غیر نظامی در استان نینوا واقع در شمال غربی عراق کشته شد.