تهران- ایرنا- «هروویه میلیچ» مدافع کروات و محبوب استراماچونی امروز (شنبه) تست های پزشکی را پشت سر گذاشت تا در صورت تایید سلامتی اش با استقلال قرارداد 2 ساله ای را به امضا برساند.

«هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا و ناپولی که مدنظر تیم فوتبال استقلال بود هفته گذشته به ایران آمد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند، اما در فرودگاه امام خمینی «ره» به دلیل نداشتن روادید مجبور به گرفتن بلیت برای بازگشت به کشورش شد اما با حل مشکل ورودی، این بازیکن سرانجام روز گذشته به ایران آمد.

او پس از حضور در کشورش به صورت مکتوب خواستار افزایش چشمگیر مبلغ قرارداد خود شده بود که «آندره‌آ استراماچونی» مخالفت خود را با شرایط جدید به مدیر برنامه میلیچ اعلام کرد.

24 ساعت بعد و پس از انصراف باشگاه استقلال برای جذب میلیچ،  مدیر برنامه این بازیکن طی تماسی با «امیرحسین فتحی» مدیرعامل استقلال اعلام کرد برای عقد قرارداد تخفیف قابل توجهی خواهد داد.

میلیچ دیروز وارد ایران شد و امروز با حضور در کلینیک استقلال زیر نظر معاونت پزشکی استقلال تست های ویژه پزشکی را پشت سر گذاشت.

او سپس راهی ایفمارک خواهد شد تا پس از قبولی در تست های که از وی گرفته می شود، سلامتی اش مورد تایید قرار گیرد. در صورتی که میلیچ مشکلی نداشته باشد با استقلال قرارداد 2 ساله ای را به امضا می رساند.

«هروویه میلیچ» ۳۰ ساله و اهل کرواسی است و سابقه حضور در سری آ ایتالیا دارد.  وی باتوجه به اینکه ۱۳ بازی در ۲ فصل اخیر انجام داده، مشکلی برای حضور در لیگ ایران ندارد.

پست اصلی میلیچ مدافع چپ است اما او توانایی بازی در پست وینگر چپ را نیز دارد.

این بازیکن در فصلی که گذشت (۲۰۱۹-۲۰۱۸) ابتدا بدون تیم بود اما در نیم فصل دوم به کروتونه پیوست و ۹ بازی در سری ‌بی ایتالیا انجام داد. هروویه میلیچ ۶ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد که ۵ بازی از آن مربوط به بازی‌های دوستانه و یکی هم مربوط به مرحله انتخابی یورو است.