تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: فاکتورهای لازم را برای موفقیت داریم و فقط به حضور در بین تیم‌های بالایی جدول فکر می‌کنیم.

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط آماده‌سازی این تیم در آستانه شروع لیگ برتر، گفت: تمرینات منظمی را در این مدت پیگیری کردیم و جزو اولین تیم هایی بودیم که تمریناتمان را آغاز کردیم. از طرفی دیگر بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند و در مجموع شرایط خوبی داریم.

وی افزود: در این مدت بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تمام تیم‌های بالای جدوی لیگ بازی کردیم. بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند موفق ظاهر شود، اضافه کرد: شرایط سال گذشته تکرار نخواهد شد. امسال پیکان در آرامش کامل قرار دارد و از طرفی بازیکنان خوبی هم در تیم حضور دارند. اتفاقات سال گذشته بیشتر بد شانسی بود اما امسال به طور حتم از همان بازی اول برای موفقیت تلاش می‌کنیم. دیگر نگاهی به میانه جدول نداریم و قط برای حضور در بین چهار تیم بالای جدول می‌جنگیم. پیکان امسال تمام فاکتورهای لازم را برای موفقیت داد.

حمودی در مورد کاپیتانی‌اش در پیکان خاطرنشان کرد: پیکان بازیکنان خیلی خوبی دارد و امسال نظر کادر فنی بود که بازوبند را من ببندم اما همه بازیکنان پیکان خودشان تجربه کافی را برای بستن بازوبند کاپیتانی دارند. کاپیتانی مسئولیت را سنگین می کند اما مهم ترین موضوع موفقیت تیم است و امیدوارم برای تیم مفید باشم.

مدافع کناری پیکان در مورد بازی اول تیمش در لیگ نوزدهم برابر شهر خودرو هم گفت: شهر خودرو از تیم های خوب لیگ است اما ما برای هربازی به موفقیت و کسب حداکثر امتیازات نگاه داریم. می‌خواهیم پرقدرت لیگ را آغاز کنیم و به هر سه امتیاز این مسابقه فکر می کنیم.