سمنان- ایرنا- دیدار تیم‌های شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر، از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، با پیروزی تیم سمنانی همراه بود.

در دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر شامگاه شنبه در زمین ورزشی ساحلی سیمرغ سمنان، تیم شهرداری سمنان با نتیجه چهار بر ۲ بر میهمان خود غلبه کرد.

در این دیدار اسحاق مطهری‌نژاد، علی حامدی، کامران موسی‌زاده و میلاد عرب‌پور برای تیم شهرداری سمنان و مهرداد گاوداری و رضا ندومی برای تیم دریانوردان بوشهر گلزنی کردند.
قضاوت این دیدار نیز بر عهده محسن پورتقی، محمدرضا قلی‌پور، جواد فلاحی و شهاب ناظمیان بود. 
تیم شهرداری سمنان هفته آینده میهمان گلساپوش یزد و دریانوردان بوشهر میزبان شاهین خزر رودسر است. 
رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ تیم و به صورت دوره ای رفت و برگشت برگزار می شود.
شهرداری سمنان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حائز عنوان هفتم شد.

** نگاهی به حاشیه های دیدار شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر

- دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با نتیجه چهار بر 2 پایان یافت و هنگام آغاز آن هیچ یک از مسوولان استانی و شهرستانی در ورزشگاه ساحلی سیمرغ شهر سمنان حضور نداشتند، در ادامه بازی برخی مسوولان شورای شهر و شهرداری سمنان در ورزشگاه حضور یافتند. 

جایگاه خالی مسوولان هنگام آغاز دیدار

- مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز همچون بازی‌های گذشته خانگی تیم شهرداری، در ورزشگاه حضور پیدا نکرد. 

- تماشاگران برخلاف دیدارهای گذشته خانگی تیم شهرداری، استقبال کمی از این بازی داشتند و از ظرفیت 250 نفری سکوها نزدیک به 100 نفر حضور یافتند، نکته جالب حضور پررنگ بانوان در سکوی تماشاچیان بود که با شور و هیجان به تشویق بازیکنان می پرداختند. -

- در حالی‌که آیات قرآن تلاوت و سرود ملی نواخته شد، به دستور نماینده فدراسیون بخشی از زمین توسط عوامل آتش‌نشانی آب‌پاشی و بعد از 10 دقیقه تاخیر، بازی آغاز شد.

آبپاشی زمین بازی قبل از آغاز دیدار که باعث اعتراض تیم میهمان شد

- وقت اول با بازی پایاپای دو تیم همراه بود اما با گلزنی تیم شهرداری در دقایق ابتدایی، سمنانی‌ها با احتیاط بیشتری نسبت به حریف بوشهری خود بازی را ادامه دادند تا از اندوخته یک گل خود برای برتری تا پایان وقت اول محافظت کنند.
- وقت اول با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری سمنان پایان یافت.

- تیم شهرداری سمنان وقت دوم را نیز تهاجمی آغاز کرد که با حمله بازیکنان دریانوردان و گرفتن ضربه پنالتی به نفع این تیم، دروازه شهرداری‌چی‌ها باز شد، اما در کسری از دقیقه بازیکنان تیم شهرداری موفق به زدن گل برتری شدند.

- بازیکنان تیم شهرداری سمنان وقت دوم را با نتیجه چهار بر یک به پایان رساندند.

- وقت سوم این دیدار با رقابت پایاپای دو تیم همراه بود، اما تیم دریانوردان بوشهر توانست در دقایق ابتدایی یک گل وارد دروازه تیم شهرداری کند.

۹۸۹۱/۶۱۰۳