سمنان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر با اشاره به گلایه‌ها از نحوه داوری‌ها در لیگ برتر، گفت: داوری در این لیگ مطلوب نیست و بر روی نتیجه بازی‌ها تاثیرگذار منفی دارد.

عباس طیب‌نژاد شامگاه شنبه در پایان دیدار تیم‌های دریانوردان بوشهر و شهرداری سمنان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نحوه قضاوت داوران در لیگ برتر امسال از سطح مطلوبی برخوردار نبود و اهالی این رشته ورزشی در لیگ از این مساله گلایه‌مند هستند.

وی بیان کرد: تیم شهرداری سمنان به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود و از عوامل بیرونی استفاده بهینه کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر ادامه داد: قضاوت داور بر روی نتیجه دیدار امشب تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه دریانوردان بوشهر در جدول رده‌بندی لیگ برتر از حاشیه امنی برخوردار است، تصریح کرد: این تیم در ابتدای فصل اول در صدر جدول قرار داشت، اما با از دست دادن سه بازیکن در نیم فصل، ضعیف شد.

طبیب‌نژاد تاکید کرد: تیم دریانوردان بوشهر اگر بازیکن از دست نداده بود، احتمال کسب رده‌های اول تا چهارم را داشت.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر یادآور شد: بوشهر دارای ظرفیت بالایی در فوتبال ساحلی است و از این‌رو دو تیم در لیگ برتر دارد که بازیکنان خوبی را پرورانده اند.

دیدار تیم های شهرداری سمنان و دریانوردان بوشهر از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم سمنانی همراه بود. در این دیدار که شامگاه شنبه در زمین ورزشی ساحلی سیمرغ سمنان برگزار شد، تیم شهرداری سمنان با نتیجه چهار بر ۲ بر میهمان خود غلبه کرد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳