گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت فراهم آوردن صنایع تبدیلی در استان، فرآوری محصولات و جلوگیری از خام فروشی آن راهی مهم برای کسب ارزش افزوده بیشتر و رونق کشاورزی گلستان دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان، ششمین نمایشگاه بذر ،کود ،سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه ،ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته گلستان اظهار داشت:باید محصولات کشاورزی گلستان را فرآوری کرده و سپس به خارج از استان ارسال کنیم.

وی بیان کرد: گلستان دارنده رتبه های بالا در تولید محصولات مهم کشاورزی و باغی است و باید تلاش کنیم با رونق صنایع تبدیلی، درآمد کشاورزان را بیشتر و انگیزه آنان برای تولید محصولات با کیفیت تر را افزایش دهیم .

استاندار گلستان افزود: برای داشتن محصولی خوب و مناسب باید سم ، کود و بذر خوبی داشته باشیم که برگزاری این نمایشگاه ها به این روند کمک می کند.

هفدهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان، ششمین نمایشگاه بذر ،کود ،سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه ،ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی استان تا ۸ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان در گرگان برای بازدید علاقمندان دایر است.