تهران- ایرنا- سه طرح عمرانی و خدماتی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان ورامین افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه و با حضور مسئولان محلی برگزار شد، بوستان محلی روستای کلاته، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و یک مجتمع آبرسانی روستایی در ورامین مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بوستان محلی روستای کلاته از بخش مرکزی ورامین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده و از بخش های مختلف ورزشی، تفریحی، محل مطالعه، ست‌های ورزشی و محل بازی کودکان برخوردار است.


وی اظهار داشت: مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بدون سرپرست سرو امید آفتاب، زیر نظر بهزیستی و توسط بخش خصوصی احداث شده و در آن ۹۰ کودک دختر و ۷۲ کودک پسر نگهداری می شوند.


کاغذلو گفت :مجتمع آبرسانی روستایی بخش مرکزی ورامین که کار آبرسانی به سه روستای ریحان آباد، جعفرآباد، قوئینک زهری و عبدل آباد را بر عهده دارد، در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و میزان آبدهی ۲۵ مترمکعب با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات ارزش افزوده دهیاری ها احداث شده که با بهره برداری از آن، مشکل تأمین آب این روستاهای پرجمعیت برطرف شده است.


وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
فرماندار ورامین افزود: این پروژه ها در حوزه های برق، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، شهرداری، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، بخشداری، دهیاری ها و بنیاد مسکن است که در مجموع ۴۵ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام//۷۲۵۴//۱۳۴۸