تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است «محمد حسن انصاری فرد» مدیر عامل جدید، چنانچه بدهی‌های این باشگاه را کنترل کند می‌تواند دراین تیم موفق شود.

«حسین کعبی» که در زمان نخستین دوره مدیریت انصاری فرد در پرسپولیس برای بازی در این تیم به «مصطفی دنیزلی»‌ سرمربی وقت معرفی شده است با بیان این مطلب به ایرنا،‌ افزود: درآن زمان در تیم امید ایران بازی می کردم و در اردوی این تیم در دبی بودم که نمایندگان باشگاه برای گفت و گو و حضورم در پرسپولیس به آن شهر آمدند.
وی افزود: مقدمات عقد قراردادم انجام و پس از بازگشتم به  ایران  قراردادم با پرسپولیس نهایی شد.
پیشکسوت پرسپولیس با قدردانی از انصاری فرد و دنیزلی که حضور او دراین تیم را رقم زدند، عنوان کرد:‌ با تشخیص درست دنیزلی درجای درست به بازی گرفته شده و توانایی های بیشتری از فوتبال من دیده شد بر همین اساس او را ناجی فوتبال خود می دانم.
وی یک بار دیگر به دوره اول مدیریت انصاری فرد درپرسپولیس اشاره کرد و افزود: او مدیری خوب و توانمند است علاوه بر این ارتباط خوبی نیز با کادر فنی و بازیکنان داشت.
به گفته وی البته نقطه قوت انصاری فرد درباشگاه تسویه بدهی های پرسپولیس تا حد ممکن بود و دوران خوبی را با او در باشگاه سپری کردیم.


کعبی با بیان اینکه علاقه مندان به این تیم با آن زندگی می کنند و با پیروزی های تیم شاد شده و با شکست هایش غمگین می شوند، ادامه داد: متاسفانه به نظر می رسد مسئولان به این نکته توجه نداشته و یا کم توجه هستند که این مطلب خاطر هواداران را پریشان کرده است.
به گفته وی تغییرات پیاپی مدیریت ارشد باشگاه به جای آنکه به مردم آرامش دهد آنان را  نگران و ذهنشان را مشوش کرده است این مساله جدی است و علاقه مندان دیگر نمی توانند  برای آینده باشگاه خود چشم اندازی داشته باشند.
به اعتقاد این پیشکسوت، مشکل اصلی پرسپولیس مدیریت نیست بدهی های این باشگاه است؟ سرانجام چه زمانی این بدهی ها می خواهد تمام می شود؟ مبدا بدهی ها کجاست؟ آیا باشگاه بزرگ پرسپولیس بدون کارشناس درحوزه مختلف از جمله مالی اداره می شود؟ کسانی که در باشگاه کار می کنند مسئولیت شان چیست؟
این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: از زمانی که به یاد می آورم این باشگاه بدهی داشته و همچنان نیز این مساله ادامه دارد، این بدهی ها کم که نمی شود هیچ، هر روز نیز به مقدار آن افزوده می شود.
کعبی با بیان اینکه موضوع بدهی های باشگاه رفته رفته به یک بحران تبدیل شده است، افزود:‌ مسئولان ارشد کشور باید به درخواست هواداران احترام گذاشته و این تیم را از بلاتکلیفی نجات دهند؟
وی با ابراز نگرانی از این وضعیت ادامه داد:‌ امروز به جرات می توان ادعا کرد هر مدیری از جمله مدیر عامل باشگاه رئال مادرید و یا بارسلونا در پرسپولیس عهده دار مسئولیت شود در صورت تداوم وضعیت فعلی با شکست مواجه خواهد شد.
به گفته وی اینکه امروز مدیری  را برکنار و مدیر دیگری را جایگزین کنیم به آن می ماند که تنها بدنبال رفع تکلیف در این باشگاه هستیم این درحالی است که پرسپولیس برای تسویه بدهی های خود به حمایت بیشتر از سایر موارد نیاز دارد.
وی درپاسخ به این سئوال که با دنیزلی سرمربی جدید تیم تراکتور هنوز در ارتباط است نیز گفت: دنیزلی را دوست دارم او مربی بزرگ با تفکرات حرفه ای است در زمان ما که بازیکنان در کنار او احساس آرامش می کردند.


به گفته وی در آن زمان چنانچه با بدشانسی مواجه نمی شدیم با این مربی می توانستیم حداقل یک بار در لیگ قهرمان شویم.
کعبی ادامه داد: دلم برای این مربی بزرگ تنگ شده است،‌ چند روز پیش با مترجمش صحبت کردم و قرار شد در فرصت مناسب با او دیدار کنم.
این پیشکسوت پرسپولیس درحال حاضر در حال گذراندن دوره مربیگری مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیاست او به دلیل حضور متمادی در تیم ملی فوتبال از شرکت در دوره های A  و B معاف و در حال حاضر دوره آموزشی سطح C ‌ را می گذراند.