قشم – ایرنا - ۴۴ تفاهم نامه برای آسفالت معابر و زیباسازی روستایی منعقد شده است، که از این تعداد، آسفالت ۲۰ روستا از سال گذشته تاکنون انجام شده و بخشی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان قشم روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه درگهان قشم گفت: همچنین ۲ طرح تولید برق ۵۰۰ مگاواتی تا سال ۱۴۰۰ افتتاح می شود.

وی افزود: طرح آبرسانی به روستاهای جزیره قشم، از صفر به بیش از ۹۵ درصد رسیده است و هم اینک باید نواقص رفع و شبکه توزیع تقویت شود.

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این مراسم گفت: مسوولان باید خدمات نظام اسلامی را برای مقابله‌ با سیاه‌نمایی‌ها بیان کنند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی افزود: ارائه گزارش‌ها باید بر اساس واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده باشد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: تقسیم امکانات عمومی کشور باید عادلانه باشد و مناطق محروم و دور افتاده در اولویت قرار بگیرند.

امام جمعه اهل سنت قشم ادامه داد: بحران آب جزیره تا حد زیادی حل شده است اما در حوزه درمانی با وجود اقدامات انجام شده همچنان نارسایی‌های زیادی وجود دارد.

خطیبی گفت: کمبود پزشک متخصص و تجهیزات مورد نیاز از مهمترین این نارسایی‌های شهرستان قشم است که باید برای آن چاره ای اندیشید.

وی خاطرنشان کرد: تاکید بیانیه گام دوم انقلاب بر امیدبخشی در جامعه بیانگر آن است که این مولفه کلیدی اساسی برای تمامی قفل‌ها به شمار می‌رود.

امام جمعه اهل سنت قشم سلب امید از جامعه را خیانتی بزرگ برشمرد و گفت: مسوولان باید با بیان خدمات و ارتباط با مردم امید را در دل‌ها زنده کنند.

امروز و همزمان با ششمین روز از هفته دولت، مدرسه ۱۲ کلاسه ابن سینای شهر درگهان با ۲۴ میلیارد ریال هزینه با حضور استاندار هرمزگان و هیات همراه به بهره برداری رسید.

۷۵۰۰